شروع به کار برند اکسینو

 

برند اکسینو شروع به فعالیت نمود.

این برند که حاصل تجربه 10 ساله گروهی از جوانان فعال در زمینه طراحی و تولید محصولات مبتنی بر دانش الکترونیک است، با بارگذاری سایت این برند به آدرس https://exinno.ir، در اسفند ماه 1399، بعد از حدود 1/5 سال فعالیت غیررسمی، رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

فعالیت این برند، با ارائه یک محصول با نام ترموستات مدل E400 که یک محصول میان رده قیمتی برای استفاده تجاری و خانگی ست، آغاز شده است. 

علاوه بر ارائه محصول، عمده فعالیت این سایت، ارائه و تولید محتوای آموزشی و علمی مناسب و ارزشمند، با توجه به زمینه کاری و محصولات تولیدی برند اکسینو می باشد.

علاوه بر محصول ترموستات مدل E400، سایر محصولات این برند، که هم اکنون در انتهای پروسه تجاری سازی می باشند، به ترتیب معرفی و ارائه خواهند شد.

بازار هدف این محصولات، صنایع تهویه، سرمایشی و گرمایشی(HVAC) بوده و به ترتیب محصولاتی در حوزه های دیگر نیز ارائه خواهند شد.

سایت exinno.ir شامل بخش های مختلفی ست که از میان آنها می توان به "فروشگاه محصولات" و بخش "دانش و فناوری" اشاره کرد.

فروشگاه اکسینو، محصولات طراحی و تولید شده این برند را ارائه می نماید. در واقع این فروشگاه، محل دائمی عرضه محصولات برند اکسینو می باشد.

بخش "دانش و فناوری"، بنا دارد با محور قرار دادن هر یک از محصولات ارائه شده این برند که در فروشگاه همین سایت نیز به فروش می رسد، بخش های مختلف آنها را بررسی و آنالیز نموده و به مقایسه این محصولات با سایر محصولات موجود در بازار ایران و جهان بپردازد. در واقع بخش "دانش و فناوری" سایت  exinno.ir، محل ارائه محتوای علمی و آموزشی برند اکسینو می باشد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش